zondag 16 juni 2013

"unboxing" Goodies op je deurmat - Pipowagen aan Zee


                  Goodies op je deurmat





Na het versturen van alle 
"Goodies op je deurmat" doosjes liet ik 
voorzichtig weten dat ik een "unboxing" filmpje wel
heel leuk zou vinden:-)

Misschien heb je je goodiebox al ontvangen
of
misschien zit je nog bij de brievenbus te wachten;-)

Of misschien deed je niet mee 
maar wil je wel weten hoe zo'n pakje werd ontvangen...

Het unboxing filmpje van Kimmie NL is geweldig!
Hilarisch & Leuk
Ik ben heel dankbaar voor het filmpje!

Voorpret
Uitpakpret
Napret
In de overtreffende trap!

Dus ga lekker zitten...
Klik aan ..
en beleef mee:-)

Kun je het filmpje niet zien?
Ga dan naar Youtube en zoek op tekst
"Goodies op je deur mat"
( met spatie ertussen inderdaad en 
dan kom je op het filmpje van Kimmie)





12 opmerkingen:

  1. Heeey die Claudia!!! wat super leuk dat je het filmpje op je blog heb gezet!, en ja, deur mat.. met spatie, dat heeft mijn dochter gedaan, ik als digibeet wist allemaal niet hoe het moest.. dus heeft zij het filmpje voor mij in elkaar gezet en online gegooit.. van daar de spatie..Leuk dat je meiden het filmpje ook leuk vonden.. ik ben er nog steeds helemaal blij mee, en zoals ik al in het filmpje zei, als er nog een 2de ronden komt.. dan ben ik weer van de partij!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Kimmie
      Ik zie de filmpjes niet op mijn blog via Ipad en Iphone...dus ik dacht ik zet er ff bij waar het filmpje gevonden kan worden.
      Ik kon hem niet meer terugvinden op youtube...totdat ik door had dat er een spatie tussen stond.
      Dus ik dacht ...ik zet het er ff bij zodat de rest het filmpje ook kan vinden ...geen idee waarom ik het filmpje niet rechtstreeks op Iphone kan zien.
      Echt superfilmpje !Dat voelt wel als waardering hoor !
      Heel erg leuk en lief!
      En bij een volgende keer laat ik het je zeker weten hoor!Dan zit je er weer bij;-)
      Komt Goed
      Groetjes Claudia

      Verwijderen
  2. ik heb net het filmpje gekeken bij Kimmie, super leuk! wat een enthousiasme, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig spontaan filmpje en leuk om de goodies van blogdinnen MiM en Merula te zien. Heel herkenbaar :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor het superleuke pakket!!! Je hebt er een echt feestje van weten te maken!!! Echt Supergoed georganiseerd!!!! Wat een leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee lieve Claudia, Je hebt dit echt fantastisch georganiseerd! Helemaal super, bedankt! De labels en de kaart, ook zo geweldig! Volgens mij heeft het je nog aardig wat gekost ook. Heel, heel, heel erg bedankt! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa ik had het filmpje al gezien!!!
    Hilarisch!!
    Ik ben alleen zo,n domme doos die niet weet hoe dat moet (zo,n filmpje als dat van jou dan :-) en met 2 handen uitpakken vind ik al erg ingewikkeld hihi)
    Vandaar uitgebreide foto sessie!!!!
    Ik vond het super om mee te doen!
    En ja hoor ik wil volgend jaar wel weer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog altijd geen pakje, grrrrrrrrrrrrrrr, de post levert hier niet zo vlotjes, vrees ik, jammergenoeg!
    Morgen hopelijk wel een pakje!
    En haar filmpje wou ik eerst niet bekijken, ik kreeg er wel wat binnenpretjes bij! Leuk om te zien, hoe je anderen kan plezieren met zoveel leuks ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook nog geen pakketje... De post stelt ons serieus op de proef é!
      Maar aan de hand van de anderen, weet ik nu al dat het een heus feestje wordt!

      Verwijderen
  8. Wat een leuk filmpje! Ik kon niet wachten met uitpakken, zo nieuwsgierig! Mijn vriend ook, die heeft het na mij ook uitgepakt en gesnuffeld tussen de goodies :)
    Ik heb foto's op mn blog gezet. Claudia, heel erg bedankt voor dit leuke initiatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig filmpje ! Ook geen idee hoe dat moet, dus bij mij wordt het ook een fotosessie... Nogmaals super bedankt voor je heerlijke goodiebag !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat superleuk om te zien, daarin ben ik niet zo handig. Maar ik heb een mooi postje over de geweldig leuke gooodiebag geschreven, nogmaals heel erg bedankt voor je idee en goede organisatie Claudia! http://www.doorjolanda.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie !
Ik stel je berichtje enorm op prijs:-)